Billeder fra Vangede Venners generalforsamling 2025
(Vær tålmodig billederne skifter!)
Vangedes Venners generalforsamling 2025 blev, som foreningens tidligere generalforsamlinger,
afholdt i enighed og god stemning.
Den fremlagte dagsorden blev enstemmigt godkendt. Ny i bestyrelsen er Rhina Balsgaard.
Mette Panton stoppede i bestyrelsen.
Mødet blev afholdt i Café Caféen og startede kl. 18.00 med spisning.
Kl. 19.00 begyndte selve generalforsamlingen. 45 venner deltog.
Fotos: Poul Reinhard
Lagt på nettet den 14. maj 2025